Tütün Sarrafından Saf Doğal Çelikhan Tütünü, Adıyaman Tütünü. Türkiye'nin ... En uygun adıyaman tütünü, çelikhan tütünü ve algan tütünü satış sitesi.

Tütün Dükkanı açmak İstiyorum ?

Müşteri : merhaba.bir tütün dükanı açmak istiyorum açacagım yerde hiç bir biçimde böyle bir yer yok ve kırsal kesim yanı gelir düzeyinin düşük oldugu bir yer gidecegini düşünüyorum.beni nasıl bilgilendirirsiniz.mesela açacagım dükanda neler olmalı ve ne almalıyım nekadar malıyeti olur bilgilendirirseniz sevinirim..sizinle çalışacagım..

Çelikhan Tütüncüsü :Merhaba
Müşteri :  Merhaba
Çelikhan Tütüncüsü  : Açacağınız Tütün Dükkanın Maliyeti Alacağınız Tütün Filitre, Makina Tabaka, vb. Ürüne Göre Değişmektedir. Bin TL. yede Mal Edebilirsiniz. 5 Bin Tlde. Harcayabilirsiniz.
Müşteri : anlıyorum..bunu önemli oranda düşünüyorum..sizinle sipariş için nasıl temas kurabiliri buradanmı
Çelikhan Tütüncüsü : Tütün
Dükkanını açtıgınızda size bir paket yapariz MakinaSı Tütün Çeşitleri Filitre Çeşitleri Tabaka Çeşitleri Arap Kağını vb.
dükkani dolduracak ve satacağiniz ürünleri
gönderebilirim.  GSM NO: 0535 411 45 64
Müşteri : anladım peki bunu müşteriye sunu biçimim nasıl olucak tartma aşaması falan
Çelikhan Tütüncüsü : biz size 5 kg. Paketler Halinde gönderiyoruz, Sizde kg. ve gr. biçiminde müşteriye vereceksiniz, fiyatlarını ayrı ayrı üzerinde gönderiyoruz
Müşteri : anladım.peki ödeme koşulları ne peşin mi ?
Çelikhan Tütüncüsü : Kargo İle Sizlere Gönderiyoruz Ücretini Havale ile Bizle Gönderiyorsunuz
Müşteri :
5, 6 bin tl peşin ödeme olucak anladım ,ilk etapta tşk ediyorum
adiyaman tutunu : 4,500 olur 5,500 olur o civarlada
Müşteri :
numaranızı aldım ben size geri dönüş yapacagım nasıpse
Çelikhan Tütüncüsü : Tamam tşk.ederim hayirli aksamlar
Müşteri :saolun ben tşk ettim..

Google Plus ile Paylaş

Kısaca: BilgiDepo

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder