Tütün Sarrafından Saf Doğal Çelikhan Tütünü, Adıyaman Tütünü. Türkiye'nin ... En uygun adıyaman tütünü, çelikhan tütünü ve algan tütünü satış sitesi.

Tütünüm Kapalı Kapta Ağzı Kapalı Şekilde Küflendi?

Hocam aşağı yukarı 6 aydır sizden tütün ve filtre alıyorum. Sizden 2 hafta önce kilosu 80 TL’den yarım kg üst kalite çelikhan tütünü aldım. Öncekiler gibi gazete kağıdına serip oda ortamında 3-4 saat beklettim. Bir kısmını öncekiler gibi teneke kutumun ağzına 2 poşet geçirip ağzını kapatıp muhafaza ettim. Bir kısmını da ağzı plastik geçişli sıkı kapanabilen 50gr’lık golden Virginia paketlerime koydum. Bu paketleri de ağzı sıkı kapanabilen büyük cam kavanozuma koydum. 200 gramı da poşetinde tutup kullandım. 3 gün önce teneke kutumdaki tütünlerden aliyim dedim ancak üstleri tamamıyla küflenmişti, şok oldum. Alt kısımları da kullanılamayacak derecede küf kokuyordu. Kullanabilir miyim diye denedim altlardan küfsüz yerlerinden birini ancak tadı çok kötüydü iki içim sonra söndürmek zorunda kaldım. belki tenekenin ağzı tam kapanmamıştır ondan olmuştur diye düşündüm. Bu sefer, cam kavanozun içinde virgina paketlerindekiler sağlamdır diye düşündüm ki onlar da küflenmeye başlamıştı ve içilemeyecek derecede küf kokuyordu. Tekrar sipariş vereceğim ancak bu üst kaliteden değil daha önceki gibi captain black harmanlı çelikhandan yarım kg. Sorunu anlayamadım. Lütfen bana yardımcı olabilir misiniz? Muhafaza konusu ile ilgili aynı şeyleri hatta daha iyisini yapmama rağmen bu tütün niye küflenmiş olabilir?
Çelikhan Tütünü : Recep bey ilk önce küflenen tütününüzün yerine yenisi göndereceğiz. Ama problem tütünde değil saklama biçiminizdedir. Tütün gerçekten titiztır korumasını bilmedinizmi bir günde de bozulur hatta güneş görürse 1 Saate bozulur. Hangi tütün olursa olsun güneş ve sıcağa dayanamaz. Eğer kapalı bir kap içerinde saklıyorsanız en azından günde bir defa ağzını açıp havalandırıp elinizle üstünü altına getirip nefes almasını sağlayacaksınız yada saklama kabınızda bir kaç delik olacak ki havasız kalmasın tütün. Tşk.ederim.

Google Plus ile Paylaş

Kısaca: BilgiDepo

Panelde şablon düzenle deyip, bu satırı aratarak buraya kısaca hakkımda yazısı yazabilirsiniz.
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder